• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verschil in machines

Erik1985

Detailing addict
5 apr 2021
154
60
Hardenberg
Beste allemaal,
Ik had het idee om onze 2 auto's met de hand te polijsten, maar ben toch maar van dit idee afgestapt... Nu heb ik de 2 volgende sets gezien:
DAP EVO Monello Raffini Evolution Pack
MONELLO
LDA1000 Dual Action Polisher Advanced Kit
Wat is het verschil van deze 2 machines en waar zit de 50 euro verschil in, en is het dit ook waard?

Groet,
Erik
 
Monello Rafini Evolution Pack
1648287501503.png


LDA Advanced Kit
1648287472112.png

Bij de bovenste set heb je dus een kleinere backingplate erbij en een flesje Tornado pad cleaner en natuurlijk de tas! Je zult voor jezelf uit moeten maken of je het prijsverschil waard vind ;) ik persoonlijk vind de tas echt wel heel fijn, je kunt er een hoop spullen in kwijt en je hebt daardoor alles bij de hand.

De service is voor beide machines natuurlijk gewoon goed, de DAP heeft zich echt al wel bewezen, de LDA is wat nieuwer en daar is ook al een hele mooie review over geschreven door @nicknameless
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
@Quincy
Hoe werkt die reiniging? En de kleinere backingplate, is voor de kleinere oppervlakte neem ik aan...
Jammer genoeg is de dap nu niet te bestellen met monello...
Heb je toevallig het linkje naar de review?
 
Kleinere backingplate is niet alleen voor kleinere oppervlakken, maar ook voor hoekjes waar je minder ruimte hebt om met de machine te manoeuvreren.
Als je de zaken die je extra krijgt bij de DAP Evo kit, is het prijsverschil helemaal klein. Ik weet niet of je voor de LDA1000 ook makkelijk een kleinere backingplate kunt monteren (ook afhankelijk van bijvoorbeeld de schroefdraad die op die machine zit).