• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verschil tussen Autofinesse Revive & Poorboys World Natural Look

Diezelke

Detailing chief
2 feb 2018
98
78
Hoi,

Na het rondlezen op dit forum (o.a. de thread van @Quantoxx ) omtrent het basispakket, vroeg ik me af of er redenen zijn om bijvoorbeeld AF Revive inderdaad enkel voor exterieur te gebruiken en PW Natural Look voor exterieur. Of kan je beide producten zowel voor interieur als exterieur gebruiken ?

Ik stel de vraag namelijk omdat ik zelf AF Revive heb en dit zowel voor interieur als exterieur gebruikt hebt, met eigenlijk zeer goed resultaat, te zeggen: ik heb het gebruikt om onderdel van de motorruimte, rollodek van de koffer, plastic onderdelen van deuren, dashboard. Dit zag er allemaal zeer goed uit nadien.

Zijn er bepaalde redenen om AF dan wel PW voor interieur dan wel exterieur te gebruiken ? Alvast bedankt voor de tips ! Gr Diezelke



Alva
 
Hey Diezelke,

Revive gebruikt men op het exterieur omdat dit beter bestand is/was tegen water. Deze dressing stootte water af en zorgde dus niet voor vlekken/druipers zoals Natural Look dat doet wanneer het nat wordt. ;)

Beide zijn wel simpelweg dressing en KAN je voor beide doeleinden gebruiken, maar bovenstaande maakte het verschil.
 
  • Leuk
Reactions: Diezelke
Jup, je kan het gewoon overal gebruiken. Zou je wel aanraden om de Revive goed in te laten trekken en dan goed na te wrijven. (Om overmatige glans te voorkomen op bijv. je dashboard)
 
  • Leuk
Reactions: Diezelke
Hoi,

Na het rondlezen op dit forum (o.a. de thread van @Quantoxx ) omtrent het basispakket, vroeg ik me af of er redenen zijn om bijvoorbeeld AF Revive inderdaad enkel voor exterieur te gebruiken en PW Natural Look voor exterieur. Of kan je beide producten zowel voor interieur als exterieur gebruiken ?....
PBW Natural Look is voor interieur, voor exterieur heeft Poorboys 'Trim Restorer', reden heeft @Quantoxx al gegeven.
 
  • Leuk
Reactions: Diezelke