• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vette vinger op geintegreerd navigatiesysteem

Fonz

Detailing rookie
10 feb 2011
3
0
Wat kan ik het beste gebruiken om het beeldscherm van mijn geintegreerde navigatiesysteem schoon te maken? Op de 1 of andere manier blijf ik de vette vingers zien, nadat ik bv. glassex heb gebruikt.
 
Glassex is ook niet echt een goed product hiervoor. Met wat voor doek heb je het gebruikt?
Probeer eerst eens een vochtige microvezeldoek, alleen vochtig maken met water. En anders neem je een product zoals poorboy's spray and wipe. Maar een van de belangrijkste zaken is de doek.
 
Mister pink van dodo juice gebruik ik hier voor, al ik heb ik nooit vingers op t scherm alleen wat stofjes.
 
Wat ik altijd gebruik voor zulk soort klusjes, is zo'n heel fijn microfiber doekje om de brillenglazen mee schoon te maken ( niet zo'n natte, maar een droge zoals je bv. bij de opticien kan kopen. Niet te hard duwen natuurlijk, maar het werkt bij die van mij altijd perfect. Je brillenglazen worden er per slot van rekening ook aardig, zo niet geheel, vetvrij van.
 
Dat doe ik gewoon met een stukje keukenpapier van de rol,werkt ook prima,dus misschien ook op de navigatie...
 
idd Spray & Wipe icm een zachte doek
of HG heeft ook een produkt om LCD schermen te reinigen, dus ik denk wel dat het op navigatieschermen ook werkt.
 
Hier ook S&W plus een zachte mf doek! En op LCD schermen met zo'n glimmend scherm werkt RM ook geweldig!
 
Glassex is voor .... Glas :ja
Ik heb het op kunststof (motorhelmvisier) heel vervelende dingen zien doen
Gelukkig was het niet de mijne ]d~^

Neem een speciaal daarvoor bedoeld middel of verdunde alcohol op een glad MF doekje
Geen papier, geeft teveel kans op krassen door de vezels

Hans
 
Spray & wipe van poorboy's icm een mf doek.
Al een paar keer genoemd, werkt echt perfect op LCD en aanverwante schermen.
 
RedCat zei:
Glassex is voor .... Glas :ja
Ik heb het op kunststof (motorhelmvisier) heel vervelende dingen zien doen
Gelukkig was het niet de mijne ]d~^

Neem een speciaal daarvoor bedoeld middel of verdunde alcohol op een glad MF doekje
Geen papier, geeft teveel kans op krassen door de vezels

Hans
Ik had het dan ook over een brilleGLAS....