• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vince hier!

Vcent

Detailing rookie
13 aug 2012
4
0
Hey mensen, ik ben Vincent momenteel 22 jaar en woon in gelderland.

Ik ben compleet autogek, poetste vroeger alles met de hand maar heb net een goede poetsmachine aangeschaft voor het betere werk. (ik ben nog wel een beginner)
een hele hoop informatie en tips heb ik al vanaf dit forum kunnen plukken. erg fijn om zelf je keuzes te maken wat voor materiaal je kunt gebruiken!
Zelf heb ik een scherp oog voor kleine details en kan me kapot ergeren aan kleine krasjes e.d.
hobby's:

Aan oude tot nieuwe auto's hobbymatig sleutelen
kleine verbouwings klussen bij vrienden familie en kennisen doen

eigen auto:

VW lupo 3l 1.2TDi
Ford sierra 2.8 XR4i

een snorscooter voor de kleine afstanden en lekker weer,^^ .

Bedankt voor de welkomst! :)

Ik heb geen dap maar als het even kan komt die er ook nog bij, eerst even kijken hoe het met de shinex gaat.

Betreft foto's van die sierra, het is een groot project waar ik nog mee bezig ben dus het stelt nu nog niet zoveel voor... hij ligt momenteel zelfs voor 60 procent gedemonteerd in de garage.

DSC01465.webp

DSC01464.webp

DAP500, groene pad en Finale lijkt me voldoende om deze weer in topstaat te krijgen....

Maar even serieus, respect dat je zo'n project durft op te pakken!:-)^

haha, thnx.