• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vlekken hemel

hvdk

Detailing rookie
24 aug 2022
12
15
Niet zo lang geleden andere auto gekocht. Ben ik erachter gekomen dat er wat vlekken in mijn hemel zitten. Aantal bruine vlekjes vooraan. Geen idee wat is. Misschien iemand geschrokken die koffie zat te drinken .

20220908_155310.jpg





En wat vochtvlekken boven de voorportieren.
20220908_155322.jpg
Niet heel erg sterk, maar heb dit liever niet. Zeker omdat de auto er verder heel netjes uitziet. Ik weet niet hoe deze zijn ontstaan. Misschien ontstaan omdat het interieur vochtig is schoongemaakt? Dat zag er nl als nieuw uit. Of dat er vlekken zaten en deze niet goed zijn weggehaald...

Mijn vraag : Hoe kan ik deze vlekken veilig behandelen, verwijderen. Ben als de dood dat de hemel loslaat. Dan ben ik natuurlijk veel verder van huis.
Heb verder geen machines ter beschikking, dus moet met handje. Bij voorkeur ook niet gehele hemel reinigen.
Auto is 4 jaar oud en is VW-Golf.

Vlekken in stoelen, bank (in huis) ging met HG vlekverwijderaar er wel heel gemakkelijk en goed uit. Zonder de stof echt nat te laten worden.

Graag jullie tips.

Of is het veiliger hiervoor je auto naar een bedrijf te brengen dat auto-interieurs reinigt?
 
Laatst bewerkt:
Met een beetje geluk krijg je de vlekken eruit met Nanolex Interior Cleaner. Zelf ook wel eens gedaan.
Ik weet niet hoe sterk HG is. Anders zou ik die gewoon proberen.
Ik doe altijd wat op een kwastje of borsteltje spuiten. En dan verdelen op de vlek. En afnemen met een microvezeldoek.
 
  • Leuk
Reactions: TWA en RoCo
HG moet je inspuiten, in laten trekken en dan met droge doeken afnemen.
Ben alleen bang door het laten intrekken dat de lijm loslaat.