• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vlekken na cancoat

raymondvw

Detailing addict
23 aug 2010
17
50
vandaag m'n motorkap gekleid, gepolijst en ontvet met prep. Vervolgens cancoat op een microvezel gespoten, deel opgebracht en uitgewreven met andere microvezel. Nu zie ik allemaal vlekken op m'n motorkap, heb ik iets verkeerd gedaan? Zat nog geen halve minuut tussen opbrengen en uitwrijven.
 
Nee, hele fijne kortharige microvezeldoek. Op foto zie je het denk ik bijna niet, zal proberen foto te maken.
 
+1 : doe ik ook, vindt ik veel fijner werken dan met een mf doek.
Afnemen doe ik met een zwarte monello doek.
 
wel goed gfenoeg geschud?? heb het zelf ook gehad. Nadat ik geheel weer had verwijderd de bus goed geschud en opnieuw aangebracht. Resultaat een perfecte coat.;)
 
vandaag de disc duo pads gehaald bij CC en volgende keer extra schudden, binnenkort opnieuw proberen. Dank voor de tips.
 
Quick question: de applicator pad + MF towel in kwestie. Zijn deze na het aanbrengen en afnemen rijp voor de vuilbak? of eerder: "ik zou ze erna niet meer op de lak gebruiken maar bv wel durven gebruiken voor gel op de banden te smeren en af te nemen?

Graag had ik ook eens geweten, bv op een standaard hatchback model, je dan toekomt met 1 pad om de wagen te coaten + 1 doek voor de volledige wagen coat af te nemen?

Wil deze zomer ook eens experimenteren met cancoat :) maar zit nog met een boel vage vragen!
 
Heb ook dat zelfde probleem met vlekken en strepen op de motorkap na het gebruik van gyeon cancoat. op de andere delen van de auto niet . Nu heb ik de motorkap opnieuw gepolijst en daarna weer ontvet met gyeon prep en vervolgens de can coat er weer op aangebracht. De coating breng ik aan dmv een witte microvezel doek bijgeleverd bij de cancoat en vervolgens neem ik het direct af met een langharige microvezel doek . iemand enig idee waardoor er toch steeds strepen achterblijven . Ik ben na het aanbrengen nog 2 keer telkens met een nieuwe microvezel doek er overeengeweest om er voor te zorgen dat er geen strepen op zouden staan . Kan dit iets te maken hebben met de veelvuldige steenslag in de motorkap ... . Ik heb een volkswagen 6 kleur deep black pearl .