• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vlekken na gebruik Gyeon vinyl cleaner.

Heiki

Detailing trainee
12 jan 2019
15
25
Zijn er nog mensen die ervaren dat Vinyl cleaner van Gyeon vlekken geeft als er regendruppels op de binnenkant van de deuren komt ?

IMG_4030.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Preserve heb ik hier niet gebruikt.
Na reinigen met de vinyl cleaner is er niets te zien, maar zodra er regendruppels op terecht komen...
 
Teken dat het plastic is uitgedroogd. VinylCleaner is hier niet de schuldige aan. Als je na het opnieuw reinigen met VinylCleaner het gaat voeden met bijvoorbeeld Preserve dan is het plastic weer lekker verzadigd.
 
  • Leuk
Reactions: Rednose
Maar als er regendruppels op Preserve komt, krijg je weer vlekken, daarom staat ie nu ook weg te stoffen in mijn kast.
 
Preserve en water is inderdaad niet altijd even grappig. :)

@Heiki - Zoals Arie al aangaf: Na het reinigen weer dressen. Als je vlekken krijgt op schoon kunststof, dan zal het dorstig zijn.

Alleen... Ik zou dan juist donkere vlekken verwachten en witte vlekken als er product aan het vlekken is. Hmmm...
 
Preserve en water is inderdaad niet altijd even grappig. :)

@Heiki - Zoals Arie al aangaf: Na het reinigen weer dressen. Als je vlekken krijgt op schoon kunststof, dan zal het dorstig zijn.

Alleen... Ik zou dan juist donkere vlekken verwachten en witte vlekken als er product aan het vlekken is. Hmmm...

Op het dashbord heb ik ook witte strepen die ik er moeilijk uit krijg.

Zou het kunnen dat ik te traag een propere doek neem en eigenlijk het vuil dat uit de plastic dampt uit smeer ?
De vlekken zijn er niet als er pas gereinigd is..

We proberen verder...
 
Laatst bewerkt:
?? Dat ben ik echt nog nergens tegen gekomen, voor Gyeon Vinyl Cleaner. Gewoon op een doek sprayen, inwrijven en met schone doek navegen. That's it!
 
In de praktijk blijkt dar het vaak vlekken achter laat als je het niet goed of met voldoende doeken af neemt.
dus nat na wrijven is dan voor veel mensen de oplossing
 
Zelf nog nooit last van gehad, wellicht omdat ik als Zeeuw zunig ben met hoeveelheid product... :D