• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vlekken op sierlijsten raam

SanVrclstrn

Detailing rookie
9 apr 2017
10
15
33
Even een vraagje.
Bij de auto van mijn vader zijn er 'vlekken' op de sierlijsten boven de raam.
Ik voeg enkele foto's bij, hopelijk is het duidelijk zichtbaar.
Weet er iemand hoe je zoiets kan oplossen?

IMG_5701.JPG
IMG_5703.JPG
 
Hey hallo,

Ik zou denken aan een een Paint Cleaner zoals @dencoupe aangeeft. Je reinigt de boel op chemische wijze.

Kocht dit niet baten, dan kan je proberen een licht polijstmiddel te gebruiken. Met beleid.
 
Had hetzelfde (en nog veel erger op de gril na de winter). Ik was net bezig met de velgen in de wax te zetten met rimwax en dit werkte super op de aangetaste gril!

Ik denk niet dat cc de rimwax nog in het assortiment heeft, maar ik geef het toch graag even mee. :)
 
Had hetzelfde (en nog veel erger op de gril na de winter). Ik was net bezig met de velgen in de wax te zetten met rimwax en dit werkte super op de aangetaste gril!

Ik denk niet dat cc de rimwax nog in het assortiment heeft, maar ik geef het toch graag even mee. :)

Rimwax werkt zo "goed" omdat dit een polish/wax is. Oftewel een wax met chemisch polijstmiddeltje erin.
Alternatieven voor dit zijn :
https://www.carclean.com/nl/product...with_Sealant_Sample_120ml_103135?o=pgMTAwNDg1
https://www.carclean.com/nl/product/Auto_Finesse/Tripple_All_in_One_Polish_250ml_102145?o=pgMTAwNDg1
enz enz.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en -Vanquish-
Dacht dat er in de rimwax ook een korreltje zit.

Ik nader de bodem van mijn pot, interessante alternatieven die je toont!
 
Bedankt voor de tips.

De professional polish van Poorboy's lijkt me een veelzijdig product.
Dit kan blijkbaar ook gebruikt worden voor insecten (vliegenstrontjes). Iemand hier al ervaring mee?
Dit is gewoon aanbrengen met een doek als ik het goed begrijp?