• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vliegen poep op pas aangebrachte coating

JSB88

Detailing rookie
23 sep 2024
1
2
Hoi iedereen,

Graag even een vraagje over een pas aangebrachte Gyeon Mohs. De coating werd gisteren aangebracht. Heeft tot vanmorgen kunnen drogen en werd dan vandaag nog verder infrarood ingebakken omdat ik geen 24u meer had tot het aanbrengen van de cure.
Bij het aanbrengen en afnemen van de coating niks te zien.
Nu bij het starten met aanbrengen van de cure merk ik dat er meerdere vlekjes vliegen poep boven op de coating liggen. Nu is mijn vraag tweedelig.
1. Hoe kan ik deze vlekjes verwijderen zonder de coating aan te tasten? Aangezien je een week niet mag wassen durf ik er ook niet aankomen.
2. Verder curen op de stukken waar de vlekjes zitten of deze stukken best niet curen tot de vlekjes er af kunnen gewassen worden? Want dat komt de sterkte en bescherming van de coating op die plaatsen dan weer niet ten goede... Zeker niet nu ze hier de komende dagen regen geven...

Alvast bedankt voor jullie raad