• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VodkaKola reportin' in!

VodkaKola

Detailing rookie
14 mrt 2013
19
0
Luitjes!

Een deze dagen ga ik mijn oude bolide, een Suzuki Baleno 1.6 Sport verruilen voor een Fiesta ST uit 2005, performance blue! Het plan is (uiteraard) om deze zowel motorisch als optisch goed te gaan onderhouden. Op aanwijzen van MarvinS heb ik me dus hier maar eens aangemeld. Ik heb al aardig wat topics doorgelezen m.b.t. het onderhouden van m'n lak, vooral die stappenplannen lijken me erg handig. Wanneer m'n auto echt in m'n bezit is zal ik eens een lijstje samen gaan stellen, om aan de slag te gaan. In eerste instantie wil ik het een beetje low-budget houden, om na verloop van tijd de wat duurdere producten aan te schaffen, mocht het allemaal bevallen.

Verder lijkt 't me wel gewoon een gezellig forum :). Kom trouwens uit de provincie Zeeland :) (Walcheren).

Welkom!
Misschien een idee om contact op te nemen met Carclean om een lijst met producten samen te stellen die van goede kwaliteit zijn en hopelijk binnen je budget passen.
Veel plezier met je nieuwe auto

Je kunt voor een redelijk bedrag wel alles kopen wat je broodnodig hebt. Je hoeft geen Dodo wax van €50,- te hebben, je kunt ook een Collinite 845 van nog geen €20 ;)