• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ik denk dat het lood om oud ijzer is. Het is nagenoeg hetzelfde spul. Het gaat om de carnauba wax die er in zit. De stipt 'wax shield coating' is ook gewoon een carnauba wax.

Ik had het ook niet over de blauwe coating, die gaat er niet op komen. Wat ik er, als het weer wat beter is, overheen wil zetten is een glass coating. Dat is een ander product.

Andere opties voor een coating worden altijd gewaardeerd.. ik ben er tijd uit geweest. Toen ik stopte bestond stipt amper of niet.

Ik ben geen stipt hater, integendeel, maar zie ook de commerciele kant. Als je elke maand een auto weggeeft etc, het geld moet ergens vandaan komen, en dat is altijd bij jou, de klant. Als je kortingsacties doet constant 20-50%, dan kun je dus ook zeggen dat je producten gewoon een gruwelijke marge hebben.

Dat gezegd hebbende, dankzij stipt zijn wel meer mensen hun auto gaan verzorgen, dus positief. De kwaliteit van de producten; die paar die ik aangeschaft had als aanvulling zijn prima, alleen veel te duur.

Ik vind de filmpjes ook wel leuk, ondanks dat het scripted theater is.