• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER="6"]Dibbuz[/USER]  Het niet kunnen afspelen zit in de rechten van het (1e) filmpje: als ik die af wil spelen, krijg ik een melding dat ik het filmpje alleen op YouTube kan bekijken vanwege de ingestelde rechten door de eigenaar van het filmpje (en op Youtube daar kan ik 'm inderdaad wel zien).

Het updaten van deze basisinfo is voor beginners belangrijk, dus in die zin gewoon goed. De manier waarop, ben ik niet helemaal gelukkig mee: de start van het topic wordt namelijk aangepast, en daaronder staan eerst een heleboel posts die voor een belangrijk deel niet of minder van toepassing zijn door de verandering van de beginpost. Misschien is het handiger om het bestaande topic te laten staan in de oude vorm, en alleen in de startpost een verwijzing te zetten naar de actuele versie (dus een nieuw topic). Als je daarbij het oude topic niet meer sticky maakt, en de nieuwe versie wel, dan is het volgens mij allemaal net iets beter. (het is maar een suggestie die ik ter overweging mee wil geven)