• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VOLVO V 50 2012

marcdtm

Detailing addict
28 sep 2011
73
55
69
Vorige zondag kwam de zoon langs om de V50 te wassen en binnenin te stofzuigen.
Het gaat hier om een V50 van mei 2012, dus nog relatief nieuw, en hij onderhoudt de wagen alsof het de zijne is.:-)^

Gewassen met meguiar’s wash and wax shampoo
Velgen met Wheel brightener
Daarna laagje NXT 2.0 erover, zonder andere stappen omdat het koetswerk in goede staat verkeert.

Omdat ik dan toch hulp had, er van geprofiteerd om er vlug een waxlaagje op te zetten, dit alles onder het waakzaam oog van onze werfleider, maar daarvan wordt je toch zo moe, dus lekker wat uitrusten in het zonnetje

DSC02405-kopie.webp

DSC02406.webp

DSC02413.webp

DSC02407.webp

DSC02409.webp

Het lederen interieur

DSC02415.webp

Nog enkele pic's

DSC02418.webp

DSC02426.webp

DSC02429.webp

Kennismaking met de V40

DSC02420.webp

marcdtm zei:
Het gaat hier om een V50 van mei 2012, dus nog relatief nieuw, en hij onderhoudt de wagen alsof het de zijne is.:-)^

Herkenbaar. De mijne behandel ik ook zo :)

Ziet eruit naar een Business (Pro) edition. Lekker veel opties dus!

Al bij al super tevreden van deze wagen.
Maar je moet bij gelegenheid eens vragen aan je zoon of hij ook van mening is dat vertrekken- eerste en tweede niet geheel vlotjes gaat.

Bij ons op het werk zijn er verschillenden die dan echt een terugval hebben in toerental. Hierdoor valt deze (net niet) stil.

Die Volvo's staan er strak bij zeg. Zowel de V40 als de V50 vind ik tijdloos. Doet/deed Volvo goed...

Maarruh, slagloodjes aan buitenzijde velg... Dat ze dat nog doen... Zal wel zo uit de fabriek gekomen zijn! :|~*