• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Afgelopen week kreeg ik een berichtje van de buurvrouw: mijn zwager heeft bij het wegrijden jouw auto geraakt op de achterbumper, maar volgens ons is er geen schade. Omdat ik in het buitenland zat kon ik pas gisteren de auto bekijken. Helaas lijkt er toch best wat schade te zijn :(. Op de plek waar de auto is geraakt lijkt alleen een veeg te zitten die ik er zelf nog wel uit zou krijgen. Echter, op het liggende stukje van de hoek van de bumper zit een beste snee. Eerst vroeg ik me af of die er niet al zat, maar een snelle blik op recente foto's leerde me dat deze snee toch echt nieuw was. Wat er volgens mij (en mijn Volvovrienden gebeurd is): de bumper is tijdens de botsing naar achteren gedrukt. Daardoor is deze tegen een scherp stuk plaatwerk gekomen dat hier direct achter zit. Vervolgens is de bumper weer teruggeveerd. Zal waarschijnlijk wel weer geregeld worden (de neus moest ik toch nog laten spuiten na de aanvaring met een buurjongen), maar echt vrolijk word ik niet van.

Blijkt vaker voor te komen, want precies ditzelfde is gebeurd bij de 850 van een vriend.

[ATTACH=full]162214[/ATTACH]