• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voor mij geen spons en zeem meer.

Ruud

Detailing addict
15 sep 2010
55
52
Hoi allemaal.

Naar aanleiding van de aanschaf van een nieuwe auto een beetje aan het surfen geslagen en daardoor kennis gemaakt met detailing.
Voor mij dus geen spons en zeem meer vanaf heden.
Gisteren al e.e.a. aangeschaft in Berkel (geweldig geholpen, maar dat zal jullie niet vreemd in de oren klinken).

Ik rij nu nog in een Laguna van 2003. Die gaat de komende tijd als testobject dienen.
Eind van het jaar hoop ik van de dealer de sleutels te krijgen van een Corsa Cosmo met bijna alle opties. Kan niet wachten.
Tot die tijd veel lezen hier en wat ervaring opdoen met mijn oude franse fiets.

Welkom,

Lekker oefenen op de huidige en straks de nieuwe super houden.
Veel lezen en vooral de dealer ff vertellen dat hij hem ongewassen af mag leveren.
Langsgaan is het leukst, kan je zijn reactie zien :roll

Hans

mk-us zei:
Ahaaa voor de rotarty clinic ]d~^

:lol :lol
Ondanks dat ik ervan overtuigd ben dat de meesten hier wel lief zullen zijn voor mijn lak, moet ik toch de voorkeur geven aan een iets meer behouden koers. Deze auto moet namelijk als inruil-object nog wel iets waard blijven. $$)

Ruud zei:
:lol :lol
Ondanks dat ik ervan overtuigd ben dat de meesten hier wel lief zullen zijn voor mijn lak, moet ik toch de voorkeur geven aan een iets meer behouden koers. Deze auto moet namelijk als inruil-object nog wel iets waard blijven. $$)

wie waren er met rotary clinic 1 allemaal door de lak gegaan?

ik op 1 plekje.. wie had toen die enorme brandplek op de motorkap gemaakt??

RedCat zei:
Welkom,

Lekker oefenen op de huidige en straks de nieuwe super houden.
Veel lezen en vooral de dealer ff vertellen dat hij hem ongewassen af mag leveren.
Langsgaan is het leukst, kan je zijn reactie zien :roll

Hans
Ben ook benieuwd naar zijn reactie.
Alleen weet ik (nog) niet of de eerste behandeling van een echt nieuwe auto afwijkt van de how to's die ik hier (en elders) gevonden heb.

Hey Ruud,

Allereerst, welkom hier!

ten tweede:

Ruud zei:
Ben ook benieuwd naar zijn reactie.
Alleen weet ik (nog) niet of de eerste behandeling van een echt nieuwe auto afwijkt van de how to's die ik hier (en elders) gevonden heb.

behandeling wijkt niet echt af, alleen even nakijken of het hard nodig om te polijsten, maar hier kom je wel achter na een testspot :cool