• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorbereiding autotreffen

Martinwill

Detailing rookie
22 apr 2011
74
0
Volgende week heb ik een autotreffen waar diverse auto's met wankelmotoren staan (rotarystock) Deelname is mogelijk in diverse catagorien waaronder ook show and shine :jippie Nu ga ik mij hier waarschijnlijk voor opgeven en heb ik mijn auto al helemaal voorbereid en glimt hij als een ...... In de maneschijn:lol
Ik loop alleen tegen het probleem aan dat dit treffen in Lelystad is en ik uit Enschede moet komen. Uiteraard ga ik de auto de avond ervoor of 's morgens goed wassen, alleen tijdens de rit ernaar toe zal de auto weer wat smerig worden en heel wat vliegenlijken ontvangen (lelystad he). Nu kan ik hem bij aankomst met de wolfgang instand detail spritz afnemen maar wat gebeurt er dan met oog op krassen? Of heeft iemand een ander idee over hoe dit aan te pakken?

Zoek in Lelystad even een wasbox af, afspuiten, drogen, even een quick detailer eroverheen en winnen die show and shine trofee.

Uiteraard wel opdragen aan mij dankzij de bovenstaande winnende tips :lol

Die oplossing had ik zelf ook bedacht maar wordt wat moeilijk omdat ik met meerdere auto's daar naar toe rij. Het liefst zou ik de auto na aankomst neer zetten en dan met de detail spritz afnemen. Laat ik mijn vraag anders stellen, hoe groot wordt de kans op krassen bij deze manier?

Kans op eventuele krasje/krassen blijft aanwezig.
Ben het met Patrick eens, ff een wasbox in de buurt opzoeken en toch maar wassen.
Alhoewel ik denk dat je niet de enige bent die daar gebruik van zou willen maken.

Suc6 en become best of shine !!!

Grtz. Rob aka Vadebo

Als het op het vliegveld wordt gehouden zou ik een stukje doorrijden naar Zeewolde : http://www.carwashcenterhorsterparc.nl/

Kan je veel rustiger staan goed verlicht, wisselmachine voor muntgeld
Mocht je op een zaterdag komen dan kan je daar zelfs je emmers binnen vullen met warm water (is gratis).

Ze detailen zelf overigens ook met Poorboy's, Monello en DAP's dus van iemand die met een 2 emmer systeem de auto staat te wassen kijken ze inmiddels niet meer raar op.
Anders zou een emmer met een gammaseal in dit geval ook uitkomst bieden ?