• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorruitschade, kan ik krasjes eruit polijsten?

Ineke

Detailing rookie
2 aug 2009
3
0
Mijn vraag is hoe kleine krasjes uit mijn voorruit te polijsten ? ik heb dit door een bedrijf laten doen , maar niet alle krasjes zijn eruit :s
Groetjes Ineke
 
Dit heb ik dus al laten doen , maar rondom zijn er nog een paar krasjes die ik niet kon laten verwijderen , maar nu heb ik iets gevonden hier van turtle wax en ga daar naar kijken.

Ik zal de eventuele resultaten hier neer zetten in ieder geval bedankt
 
die turtle glass polisch gaat dat ook niet oplossen, ik heb het een paar keer gebruikt, maar het werd er niet minder van.
 
Kan ik beamen. Ik heb de glasspolish van Turtle ook, hij maakt je ramen weer glanzend mooi en verwijdert ook kalk (stoft wel hard met afnemen) maar glas is gewoon te hard om zelf krassen uit te krijgen.
 
Dat zou balen zijn het is nl een nieuwe auto en zonde om nu al een nieuwe ruit in te laten zetten, maar goed ik heb het gekocht en kijk wel hoe ik dit anders moet oplossen, anders ga ik wel een kijkje nemen in een zaak waar ze ook in ruiten etsen misschien hebben ze daar iets wat wel echt werkt .
 
een heel handig foefje is je raam schoonschuren met een sepia.
voor de gene niet wetende wat een SEPIA is, das zoeen witte schelp die je wel eens ziet hangen in een vogelkooi, waar de bird z,n snavel aan kan scherpen.
Gewoon te koop in een dieren winkel. maak je raam schoon met water en sop, maak raam droog, snij een UI door miden, en smeer de ui over je gehele raam, neem een emmer water en een sepia en schuur de sepia over het gehele raam, (let wel op !!! een sepia heeft 2 kanten een harde laag, en een zachte laag, gebruik alleen de zachte laag.
Spoel schoon met water, snij een ui in vieren en gooi in de emmer water en maak daar je ramen mee schoon.
Nu zullen de meeste denken die jongen is niet goed:p maar geloof mij, je weet niet wat je ziet.
 
maar we hebben het over een zachte kant..
daar krijg je krasjes er toch niet mee uit??

enigste dat ik gebruik is glass scrub & meg's nxt
 
aron147 zei:
maar we hebben het over een zachte kant..
daar krijg je krasjes er toch niet mee uit??

enigste dat ik gebruik is glass scrub & meg's nxt

Nou de zachtste kant dan, en met die kant schrub ik bij jou de pukkels van je bibs..8o
 
tinus zei:
Klazien is het ermee eens :grinning:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Hahahahahahahahahaha. i.d.d het uitje komt bij Klazien vandaan.
een ui door je water en je ramen zijn gelijk streeploos schoon!!!!
En met de traantjes in je ogen, zie je ook minder:sob:
 
Glassex laat een blauwe waas achter....

En als de ruit al door een polijstrobot behandeld is dan is de kans zeer klein dat je de rest er nog uit krijgt.