• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstel rondje

Boris

Detailing rookie
15 okt 2019
1
15
Goedenavond,

Sinds een half jaar erg geïnteresseerd in het zo mooi en strak mogelijk krijgen van mijn auto, hoop dat ik van jullie kan leren, Maar eerst voorstellen.
21 jaar een van de jongere hier op het forum denk ik.

Ik rijd dagelijks in mijn Ford Fusion 1.6 uit 2006 en heb er veel plezier van. Heb deze een jaar geleden gekocht en was van de binnenkant in perfecte staat.

Aan de buitenkant was dit wat anders, mn voor embleem was ontzettend verroest en de vorige eigenaar zag stoepjes als zijn vriend en de velgen hadden daarom ook vele krassen. Na een halfjaar gereden te hebben wilde ik hier toch wat aan doen. ik ontdekte Plastidip en de grill, embleem, velgen, mistlamp kappen en belettering aan de achterkant zijn momenteel zwart. Wat resulteert in een totaal andere auto, de suffe Fusion look is in mijn ogen verleden tijd.
Nu ben ik in mijn vrije tijd graag bezig met de auto. In een vieze auto rijden doe ik niet en t liefst moet hij er elke dag fantastisch bij staan. Met tips hier op het forum hoop ik hem nog mooier te krijgen. Alvast bedankt voor de nuttige info.

ik zal een foto van voor en na bijvoegen ook.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: McTenD en PA27506