• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelbeurt JS0603

JS0603

Detailing rookie
13 okt 2015
64
10
33
Goedemiddag iedereen!

Na een tijd wikken en wegen ongeveer een maandje geleden een DAP 900 set met accessoires besteld bij Carclean.
Ik ben na een verrassend snelle bezorging, direct die zaterdag aan de slag gegaan met een eerste test op de motorkap van de Opel Astra van mijn ouders.

Hierop had ik meteen een leuke uitdaging in de vorm van een 'voetbalveeg' (lees; vochtige voetbal met een plaklaag zand met grote snelheid over de motorkap), waarbij ik een correctie van ca. 95% en een glans die de wagen in jaren niet meer heeft gezien heb kunnen behalen! Door dit resultaat natuurlijk nog meer zin in het poetsen en twee weken erna de Fiat 500 van mijn vriendin met een voorzichtige 'full exterior detail' onder handen genomen (hiervan binnenkort een kleine show off).

Ik heb mijzelf tenslotte aangemeld op dit forum om ervaringen te delen en zo veel mogelijk te lezen en te leren van andere leden.

Met vriendelijke groet,

Jelle

P.S. Hieronder uiteraard nog een foto van mijn huidige bolide, die zeer spoedig ook eens onder de DAP komt!

conv_2905.webp

Welkom, toekomstig Detail-verslaafde! :P

Ah, zo'n lekkere ranzige zandbal over je lak... Dat zal wel een smerig plekje hebben achtergelaten, zeg.

Ik hoor het enthousiasme al en kan je vertellen dat je in de toekomst aan de beurt bent met deze nieuwe verslaving, haha!

Thanks Jansen!

En inderdaad Quantoxx, was een redelijk grote plek met 10.000 redelijk stevige krassen:'(
Maar des te leuker is het dan, als de kap na een middag werken weer spiegelglad is!