• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen dan maar...

Detonator

Detailing addict
19 mei 2011
27
50
Hoi ik ben Ralph, ben getrouwd en woon in Amersfoort
Ik heb een VW Golf 5 TDI uit 2005 en mijn vrouw een Seat Ibiza, altijd wat te detailen dus.
Omdat het poetsen steeds serieuzer word, toch maar geregistreerd, hier zit zoveel ervaring

Ik poets nu nog met een *kuch* Lidl Excenter :schaam , maar hoop van de zomer een DAP 900 aan te schaffen.
Tot die tijd ben ik in de weer met Monello pads en Poorboys SSR serie + Natty's blue, en nog wat verdwaalde Meguiars klei, shampoo, M83 en eenzet spulletjes

Hallo,ook welkom op cc.
Je hebt al wel een paar spullen lees ik,je zal dus al wel het 1 en ander ondervonden hebben........
Die dap900 zal er dan ook wel van komen,ikzelf heb deze net besteld en dacht zo'n 2 maanden geleden dat ik er met 1 bestelling vanaf zou zijn!!
Niet dus :lol ik heb ondertussen al een klein fortuin uitgegeven aan poetsspullen:rules
Eens je de smaak te pakken hebt,ga je er toch voor.
Heb je al een lijstje gemaakt en op het forum gesmeten??
Groeten Danny

Welkom!

Die poetsmachines van de super- / bouwmarkt zijn niet al te veel soeps.. Zelf heb ik er ook één, je hebt er meer werk van dan plezier..:lol