• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen Dennisd

DennisD

Detailing rookie
23 aug 2008
272
0
43
Hallo iedereen, na een tijdje gelurkt te hebben op dit forum vond ik het wel eens tijd worden om mijzelf voor te stellen.

Ik ben dus Dennis, 28 jaar en ik heb een astra g 1.6 16v njoy uit 2002, niet gesjonnieficeerd maar enkel wat interieur aanpassingen gedaan.

Ik ben een enthousiaste amateur poetser die het leuk vind als zijn auto (prive auto) er goed verzorgd bijstaat.
Toen we deze auto kochten (2 jaar geleden) wilde ik de auto wat netter houden dan ik de vorige had gedaan ( eens in het jaar een turtle waxje) en kwam ik dus uit bij Meguiar's, na wat zoeken op internet waar ik voordeliger mijn spullen kon halen dan de lokale automaterialen zaak bij Carclean.com uitgekomen, en inmiddels al een x aantal bestellingen hier gedaan (overigens zeer tevreden over de bestellingen).

Ik poets handmatig maar wil misschien in de toekomst naar een dap gaan.

Dit is mijn auto toen hij nog bij de dealer stond:
Die regenflaps zijn er overigens af.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

P.S een paar weken geleden stond ik nog achter bij Carclean.com bij de Praxis met een kraan. (Installateur bij de Praxis)
 
DennisD zei:
P.S een paar weken geleden stond ik nog achter bij Carclean.com bij de Praxis met een kraan. (Installateur bij de Praxis)


En dat niet even binnenlopen om een paar dingen te kopen? foei:schaam