• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen , jordybema

jordybema

Detailing rookie
13 apr 2013
15
0
Hallo allemaal .

Even voorstellen ,

Ik ben Jordy .
Kom uit het mooie midden Limburg .
Ben al langere tijd bezig met het mooier maken en krijgen van auto's en wil steeds beter en meer resultaat krijgen .
Heb een autobedrijf hiervoor poets ik de auto's zelf en probeer ze altijd zo toppie mogelijk te krijgen .
Ik werk met verschillende producten , van megiurs wax tot cartec ruitenreiniger en van gliptone leerreiniger tot autoglym vinyl en rubber care . Ik polijst met een flex en meestal met het polijstmiddel van normfest .
Maar ben bezig met de collectie flink uit te breiden met de goede tips op dit forum .
In mijn vrije tijd houd ik er ook van mijn eigen auto eens flink te detailen .
Dus kortom ik ben 1 en al autogek en natuurlijk zijn de auto's veel mooier als ze goed onder handen zijn genomen .
Ik hoop op dit forum leuke tips te krijgen en ook te geven .
En natuurlijk de prachtige foto's te bekijken van de resultaten .

Groetjes ,

Jordy:slotje

Dit is een oude auto van me .

Op moment rijd ik een Bmw 530 e60 m uitgevoerd

Evo oud
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

evo oud 2

Volgens mij uploaden de foto's niet , nogmaals een poging .
evo+9.webp

Welkom op het Carclean.com forum.

Kom zelf uit Holtum dus leuk om te lezen dat er meer mensen in de buurt besmet zijn :cool