• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen: Knoepert

Knoepert1988

Detailing trainee
27 mei 2013
22
45
36
Wezep
Hoi mensen,

Na een lange tijd mee lezen werd het dan toch maar eens tijd om mezelf voor te stellen. Ik ben Harjan 24 jaar en kom uit Wezep. Sinds m'n 16e ben ik helemaal wild van het detailen van auto's. Verder zijn mijn hobby's, multimedia, apple, automeetings bezoeken, en fotografie.

Helaas heb ik afgelopen maand mijn auto verkocht. Zal jullie zo een aantal plaatje laten zien. Heb de auto weg gedaan omdat ik meer een dagelijkse auto zoek. Ben nu opzoek naar een Ibiza Cupra 6k2. Ben al bij verschillende cupra's wezen kijken, maar helaas waren de meeste in (zeer) slechte staat. Ben benieuwd wat er op m'n pad komt in ieder geval!

M'n vorige auto was een compleet gerestaureerde Opel Corsa A met het welbekende 2 liter 16v blok uit een Astra/Kadet/Calibra/Vectra. Of terwijl de bekende C20XE.

CorsaenBora-1-9.webp

CorsaenBora-1-3.webp

002.webp

CorsaenBora-1-11.webp

001.webp

003.webp

De auto was compleet opnieuw gespoten in parelmoer wit met een soort flake er door. In de zon gaf dit een heel apart effect.

Al tijden ben ik grote meguiars fan, maar ik wil me nu toch echt gaan verdiepen in een DAP 900 met de welbekende Monello polijstmiddelen.

010.webp

Ik hoop hier veel te kunnen leren, en veel show offs te kunnen zien van andere mede poetsliefhebbers.

Gr Harjan

Welkom en net Opeltje had je hoor!

Mijn eerste wagen was een (krijgertje) Corsa luxus haha
Heb daarna een nieuwe (type ervoor) Ibiza cupra in 1998 gekocht en 11,5 jaar gehad! (toen was ik nog geen detailer verder helaas)
(en een Porsche 944S2 er dik 2 jaar bij)

Leuke auto's die Cup's en kan je veel mee doen maar pas idd. goed op gebakjes!
Maar ja is ook zo met mijn huidige wagen hoor een Audi TT uit 2005 en je hebt wel technische kennis denk ik.

Succes en veel fun hier, gaat wel lukken en voldoende info!!

grt, Dennis

Welkom Harjan :-b
Bekende naam en mooie A!

Mij ken je wellicht nog van een paar jaar terug van TigraFreaks toendertijd :-b

Dat is lang geleden! Ik las sporadisch wel eens mee, maar had al een tijd niets meer gepost. Wat is het forum verbeterd, mijn complimenten!

Inmiddels ben ik voorzien van een andere auto. Het betreft een gele Seat Ibiza Cupra uit 2001. De auto is compleet opnieuw gespoten vanwege de bekende kwaal "verkleuren".

Hieronder een aantal foto's. Mocht ik de interesse gewekt hebben van liefhebbers dan zal ik binnenkort de volledige specificaties noemen van de auto. Ik zal hier in ieder geval de komende tijd weer actiever zijn!

Cupra%202015%202%20van%208.webp

Cupra%202015%205%20van%208.webp

Seat%20Ibiza%20Cupra%20Harjan1%201%20van%2014.webp

Seat%20Ibiza%20Cupra%20Harjan1%203%20van%2014.webp

Seat%20Ibiza%20Cupra%20Harjan1%2014%20van%2014.webp

Seat%20Ibiza%20Cupra%20Harjan1%2011%20van%2014.webp