• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen, mijn naam is Anton

AntonNL

Detailing trainee
27 jul 2013
22
47
Hallo,

Mijn naam is Anton en woon in Vlaardingen.

Eigenlijk vandaag pas begonnen als startend carcleaner. Al een tijd gelezen maar toch de knoop doorgehakt en wat producten besteld. Die overigens perfect geleverd zijn.

Ik ga mijn kunsten proberen op mijn Audi A5 sportsback uit 2012 en een BMW X3 uit 2005

Vandaag begonnen met eens grondig wassen van de BMW en ik moet zeggen dat het niet slecht gelukt is. Wel valt op dat er nog veel aan gedaan kan worden, je ziet een hoop met je neus zo dicht op de lak. Veel hars vlekjes van de bomen bijvoorbeeld. En enige planten groei op de rubbers.

Ik hoop er een leuke hobby bijgevonden te hebben en heb al gemerkt dat je op dit forum heel goed geholpen wordt.

Met vriendelijke groet,

Anton

Een leuke hobby heb je hier zeker mee te pakken, wordt voor je het weet een obsessie :-d
Welkom op het actieve deel van dit forum Anton!

Dank allen voor het warme welkom.

@timl : Als ik aan de a5 begin zal ik een foto van voor en na plaatsen als het lukt. Ben nu de BMW aan het doen. Moet eerst de lak opfrissen. Ben me nu aan het inlezen op het kleien.

@dennisd : Ja , die haringkoppen zitten overal.