• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

voorstellen op dit mooie forum!

Patrick73

Detailing rookie
24 aug 2013
4
0
Hoi allemaal, ik ben Patrick 40 jaar oud. Na me eerst een tijdje goed ingelezen te hebben op jullie forum en een mooi setje spullen voor de auto
bij Carclean te hebben besteld heb ik me nu ook echt voor het forum aangemeld.
Ik kwam vroeger niet verder dan de wasstraat of 1 emmer sop met een spons dus het lezen hier ( en vooral alle tutorials en stappenplannen ) zijn
erg nuttig voor me geweest.
Heb van alles gereden, vroeger vooral veel Opels en op dit moment staat er een prachtige ( vind ik dan he :-d ) witte golf gti voor de deur te glimmen.
groetjes, Patrick

IMAG0193_zps5e455e19.webp

IMAG0198_zps154a5b50.webp

Dank je :) het begon heel bescheiden met een doek, flesje born to be mild shampoo en een flesje need for speed....
ben nu een week verder :lol ,

Welkom hier!
Vind ze zelf ook erg mooi die Golf GTI's... wat ik wel jammer vind is dat ik vaak bemerk dat deze auto's compleet afgetrapt worden door een bepaald soort bestuurders.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar wel zonde als je het mij vraagt.
Deze ziet er erg goed uit en gaat zo te zien behoorlijk vertroeteld worden!:-)^