• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

voorstellen PA27506

PA27506

Detailing guru
3 feb 2019
209
123
Hallo allemaal,
na bijna twee maanden lezen, twijfelen, nog eens lezen, bestellen, hopen op regen in februari, terug bestellen en rondsurfen eindelijk de tijd genomen om me aan te melden ..
Ik woon in het noorden van Antwerpen, op ongeveer een kilometer van het Sportpaleis en ben vorig jaar , na een bezoek aan de Meguiars shop, gestoken door het alomgekende poets en detailvirus.
Ik heb daar eveneens een cursus gevolgd om te leren werken met een dual-action polisher en deze dan ook aangekocht tijdens een actie hier op CC...
Sindsdien heb ik me uitgeleefd op mijn eigen auto, maar ook op de auto's van vrienden en kennissen... (geen betere leerschool dan de auto van iemand anders :innocent: )
Na verschillende merken gereden te hebben ben ik in 2000 toevallig bij het merk Audi terecht gekomen.. na 8 jaar met een A4 tdi ijszilver gereden te hebben werd het tijd om terug over te schakelen naar een benzine.. In 2018 heb ik dan een tornado grijze Audi A6 avant TFSI aangekocht.. idd weer een grijze, maar ter mijner verdediging, mijn echtgenote kiest de kleur en ik de rest...
Ik ben ook lid bij Audiforum.nl en heb hier al een paar bekende namen zien passeren...
Voor de rest plaatjes bij de praatjes :
mijn eigen auto:
115513
op wintervelgen:
115520
115514
en binnenkort gaan deze er terug onder, vorige week in de Gyeon rim gezet en dat ging super makkelijk.. als de wielen gewisseld zijn gaan de wintervelgen eveneens in de Gyeon rim..
115516
een paar foto's van mijn projectjes:
115517
115518
115519
Wat staat er nog op stapel:
  • een 5 jaar oude, zwaar verwaarloosde Volkswagen Tiguan in uni black... ( zal een uitdaging worden nadat de eigenaar een duivenstr¨¨¨ heeft weggeveegd met een schuurspons..) hiervoor zijn trouwens tips nog welkom...
  • een 5 maanden oude Nissan X-trail in zwart metaal..
Dat was het tot dusver.. bedankt om te lezen ... en in blijde verwachting voor jullie tips & tricks...
mvg
Ronny
 

Bijlagen

  • fullsizeoutput_24d0.jpeg
    fullsizeoutput_24d0.jpeg
    257,5 KB · Weergaven: 183
  • Leuk
Reactions: RoyR en Dany
Thx allemaal,
dit waren eigenlijk allemaal "gemakkelijke" auto's, ttz zonder extreme krassen..enkel swirls van de wasstraat..
de gele Volvo was wel leuk om te doen, de eigenaar dacht dat hij een gele auto had gekocht (tweedehands), de auto was echter zo vervuild dat hij na het kleien van kleur veranderde en plots een parelmoer kleur kreeg.. de eigenaar verschoot zich een bult toen hij de auto terug zag na de detail beurt...
het volgende project is een uitdaging vermits de eigenaar hier met een schuurspons is bezig geweest...
hier zoek ik nog tips en tricks voor maar zal deze stellen in het juiste forum..