• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen : Petrus Pan

Petrus Pan

Detailing trainee
8 mrt 2022
18
25
Hallo, ik ben Pieter, kom uit het oosten des lands en rij in een 2021 Mercedes EQC 400 in AMG trim, die is uitgevoerd in de matte selenietgrijze kleur.
Juist omdat dit een "lastige" lak is, ben ik hier lid geworden om kennis op te doen.
Ik ga eerst eens de zoekfunctie gebruiken en naar aanleiding van de resultaten daarvan het een en ander doorlezen. Daarna komen de vragen vanzelf ;)
 
Dank Kick! Ik zal een paar plaatjes posten. De eerste foto was voor de dechrome. De overige 3 foto's zijn erna gemaakt.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    247,5 KB · Weergaven: 142
  • 2.jpg
    2.jpg
    278,7 KB · Weergaven: 146
  • 33.jpg
    33.jpg
    120,1 KB · Weergaven: 143
  • 44.jpg
    44.jpg
    293,3 KB · Weergaven: 128
Welkom hier Pieter. Matte lak is wel een stuk lastiger om netjes te houden zonder dat ie gaat glimmen, dus je zult je continue af moeten vragen of iets wat voor een glanzende lak werkt, ook geschikt is voor jouw matte lak.
 
  • Leuk
Reactions: Petrus Pan