• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen Radjen Golf V GTI

Radjen

Detailing rookie
23 mei 2011
34
0
43
Hallo mensen ik ben Radjen 29 jaar kom uit omgeving Rotterdam.
Ben nu al een tijdje aan het lezen op het form en respect voor het resultaat.
Heb al een paar hebben dingetjes via car clean besteld maar is meer hebben dingetjes doekjes en glipetone voor me bekleding.
Maar wil het nu goed aanpakken.

-goede shampo
-kleien
-swirls verwijderen
-goede wax

Goede tips zijn van harte welkom.
Zit er ook over na te denken om een dap machine maar ik ben bang dat ik me lak verknal.
Als er mensen zijn die het een keer voor zou willen doen hoor ik het graag.

Foto-KLRRPSWR.webp

Foto-KSTZVMHB.webp

Maar ik ben bang met polijsten dat ik te veel of te weinig doet zodat je kleur verschil krijgt.
Daarom wil ik eerst laten polijsten en kijken hoe en wat..
Zou zonde zijn als ik alles aanschaf en het lijkt me toch niks.

Enige 'kleurverschil' zou je kunnen krijgen tussen panelen die wel en niet of niet genoeg gedaan zijn, maar niet tussen panelen die meer en minder bewerkt zijn (door oxidatie en krasjes kunnen panelen lichter ogen).
Het is echt eenvoudig en bij gebruik van je gezond verstand prima te doen.

Wat je ook kunt doen als je echt twijfelt, is een clinic bijwonen. Dan kun je het onder begeleiding zelf proberen en krijg je uitleg! Erg de moeite waard

P.S. het vragen om tegen vergoeding je auto te detailen is in strijd met de forumreglementen. Neem even de tijd om ze door te nemen, zie mijn onderschrift. ;)

stimpy68 zei:
P.S. het vragen om tegen vergoeding je auto te detailen is in strijd met de forumreglementen. Neem even de tijd om ze door te nemen, zie mijn onderschrift. ;)

ow mijn excuses heb er niet bij stil gestaan.
Heb de form regels door gelezen.

Blamm zei:
Enige 'kleurverschil' zou je kunnen krijgen tussen panelen die wel en niet of niet genoeg gedaan zijn, maar niet tussen panelen die meer en minder bewerkt zijn (door oxidatie en krasjes kunnen panelen lichter ogen).
Het is echt eenvoudig en bij gebruik van je gezond verstand prima te doen.

Wat je ook kunt doen als je echt twijfelt, is een clinic bijwonen. Dan kun je het onder begeleiding zelf proberen en krijg je uitleg! Erg de moeite waard

Idd zat ik ook al aan te denken maar deze ga ik helaas niet meer redden.
Wou op korte termijn al gaan beginnen.
Dacht als ik kon mee kijken met een ervaren detailer dan kan ik meteen ook vragen stellen.
Want ben echt een noop.
En lees zo veel verschillende producten en methodes.
Zie door bomen het bos niet meer :-/