• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen uit de Hoeksche Waar

wverhage

Detailing rookie
15 jan 2021
5
15
Klaaswaal
Hoi Allemaal,

Bij deze stel ik mij natuurlijk even netjes voor!
Ik ben Wouter, 25 jaar en kom uit Klaaswaal (Hoeksche Waard).

Het detailen is zoals vele begonnen bij mijn eerste auto (Honda civic uit '97), netjes met de hand wassen en dan elke week weer uitgebreider.
Eerste poetsmachine kopen bij carclean (DAP 900) en elke keer maar weer een bestelling plaatsen met nieuwe dingen om uit te proberen.
Ondertussen staat de halve garage vol met vooral Gyeon producten, Karcher hogedrukreiniger, een grote stoomreiniger en een tapijtreiniger, Typisch gevalletje van een uit de hand gelopen hobby.

Ondertussen wel mijn 2de auto gekocht, een Seat Ibiza FR 2019 in het rood (heerlijke kleur om te poetsen).
Voor de rest poets ik graag auto's van onder andere collega's (zijn er lekker veel en nee, ik doe dat natuurlijk niet gratis ;))

Op dit moment gebruik ik een Rupes LHR 15 mark II met de Gyeon polijstmiddelen (voor mij een gouden combi)
 

Bijlagen

  • 20200728_110435.jpg
    20200728_110435.jpg
    367,1 KB · Weergaven: 139