• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen uit Schiedam

jack-e60

Detailing addict
24 dec 2014
42
65
39
Goedemiddag allemaal! Ik ben Jack uit het mooie Schiedam. Woon samen met mijn meisje en onze zoon die vorige week woensdag geboren is :):) Van beroep ben ik vrachtwagenchauffeur, dit doe ik als zzp-er. Onze auto`s zijn de BMW e-60 wat uiteraard mijn trots is en onze Opel Corsa.

Ik lees al een hele poos mee en was newbee in het wereldje, vandaag overstag gegaan en naar Berkel en Rodenrijs gereden. Daar wat informatie ingewonnen en de keus gemaakt! Het werd het complete pakketje met de Dap-900 en alle bijbehorende pads en middelen. Enkele spullen van poorboys had ik al, en een kleisetje mochten ook niet ontbreken!

Nu eerst maar eens de feestdagen afwachten en wat goed weer, dan gaan we de Dap uitproberen! Mochten er vragen zijn zullen jullie me best nog wel eens horen, ik ga voor nu even verder met fimpjes kijken en meelezen op het forum!

Bedankt voor het lezen en misschien tot ziens!

Groetjes Jackw^^w

Hoi Jack,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zoon.
Hoop dat je wel wat tijd gaat krijgen want ben zelf sinds een paar maanden deze ervaring ook rijker dat alles helemaal anders is.
Erg lastig om nog wat te kunnen detailen, wel erg leuk voor de afwisseling ;-)
Veel plezier met alles in ieder geval.