• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

voorstellen

j-artdesign

Detailing rookie
25 nov 2015
2
2
Hallo allemaal.

Nieuw op dit forum dus direct even voorstellen. Mijn naam is Jurgen, 34 jaar oud en woon in Hattem, onder de rook van Zwolle. Ben op dit forum terecht gekomen omdat ik opzoek was naar een goede mooie plijstmachine. Zelf doe ik aan airbrush, en spuit tegenwoordig motoren. Voor de finishing touch heb ik daar de polijstmachine nodig. Bijkomend voordeel is dat ik me auto nu ook weer mooi kan laten glimmen. Hoop hier veel te leren van iedereen die zijn steentje bijdraagt op het forum.

Welkom! Een hoop leren doe je hier echt :) en... 1 x een glimmende auto en daarna ben je verslaafd

Welkom, veel lees- en leerplezier hier!

Heb je inmiddels al een polijstmachine?
Voor de motoren misschien deze handig: https://www.Carclean.com/product/Flexipads/Dual_Action_Soft_Backing_plate_74mm_AP094_103433