• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

lookslikeyou

Detailing addict
21 mrt 2016
5
60
Na een poos mee gelezen te hebben op dit forum om tips te zoeken hoe je auto fatsoenlijk te kunnen wassen heb ik mij vandaag aangemeld. En direct ook mijn eerste bestelling gedaan. Mijn vriendin vind het allemaal maar onzin en duur al die poets spullen dus daarom tactisch gekozen voor een APC (Poorboys) met spuitfles om de vlekken uit de bekleding van haar Twingo en uit de bank te halen. Planning is om daarna geleidelijk aan meer poets spullen te kopen (als het budget het weer toe laat). Tot dusver altijd met goedkope shampoos gewassen en een spons die niet heel jofel meer is. Dit is haar Twingo aan te zien met overal kleine krassen. (Zwarte Twingo uit 2011) Sinds vorige week ook een nieuwe auto erbij: Renault Megane Estate uit 2011 in het zwart die ik graag beter wil gaan verzorgen. Daarnaast heb ik ook nog een blauwe Suzuki Bandit 600N uit 2004 die ik altijd, welke direct ook het snelste is. Want een blauwe is altijd sneller :)

Zelf ben ik 28 en woonachtig in Spijkenisse. Naast 2 auto's, een motor heb ik ook een vriendin en een dochter van bijna 2. In augustus is de planning dat er nog een 2e mini exemplaar in vrouwelijke vorm bij komt :)

Helaas enkel nog een dealer foto van de Megane + een foto van de bandit. Eigen foto's volgen nog.

image1.jpg

bandit.JPG
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het forum.

Veel vrouwen vinden het inderdaad jammer dat "wij" mannen maar zo van motoren houden. Maar ja, wij willen natuurlijk ook dat ze er mooi bij staan. Succes met poetsen! :D
 
Welkom op het forum.
Vindt je vriendin haar kleding- en schoenen collectie en make-up spullen en smeerseltjes ook maar duur en onzin?
Je hebt in elk geval gelijk met die blauwe. :yum
 
Helaas is zij niet van de kleding, schoenen en smeerseltjes, dus dat kan ik helaas er niet tegenin brengen. De kat en konijnen daar in tegen.... o_O

Maar ik voorspel dat het wel goed gaat komen als ze ziet hoe het er bij staat met de juiste middelen :)

edit: even 2 foto's in de OP erbij gezet
 
Hartelijk welkom van een vrouw die het geen onzin vindt! En met twee zwarte auto's heb je ook geen keus, haha. Veel plezier!
 
Komt wel goed met de vrouw eens ze van iemand anders een compliment krijgt omdat haar auto zo staat te glanzen. Zo is dat alvast bij de mijne gegaan. Succes ermee!
 
2 weken geleden een nieuwe auto gekocht en met het idee deze goed te onderhouden een hoop spullen gekocht. Met tips van dit forum een starter setje gekocht met o.a. wax, klei
, monello shampoo en wasmit. Kwam toen ook dit topic weer tegen van toen. Nu van plan het beter bij te houden dan de vorige auto's. Hoewel dit ook wel moet, in poker termen zou ik nu in ieder geval pot commited zijn qua geld wat ik heb uit gegeven :)

Auto is een c4 picasso in het zwart. Van de week maar eens de eerste keer wassen en wat delen kleien en waxen om te proberen.