• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

RoyL

Detailing trainee
28 apr 2016
6
25
35
Leerdam
Goedendag

Ik wil mijzelf even voorstellen
Mijn naam is Roy en ik kom uit Leerdam
Vaak lees ik berichten van anderen op dit forum en wil me toch eens iets meer verdiepen in het detailen!

In bezit van een nette vw Jetta mk5 2006 welke binnenkort onderhandel genomen gaat worden (voor het eerst deze auto)

Gr Roy

Dank jullie! Ik ga nog even uitvogelen hoe alles werkt op dit forum. Om daaruit te kunnen leren wat ik binnen kort eens zal bestellen.

Gr Roy

Inmiddels een set aangeschaft om te wassen en kleien

HG shampoo / Mothers Carnauba shampoo
Setje sponzen + was handschoenen, kwast etc etc
Spray om de shampoo te verdunnen voor deurstijlen
Mothers Clay bar kit

MPC voor motorruimte + schilderskwast
System Rubberplast (perfect spul)

Wil een DAP500 gaan bestellen icm Monello pads & Polish
+ wax is onderweg van Meguairs Ultimate Liquid wax

Ik ga niet al te gek beginnen.
Denk dat ik hiermee al wel even vooruit kan

ik zou toch net iets gekker doen en in plaats van de dap 500 de dap 900 pakken , die heeft net wat meer kracht en dat is , zeker omdat je een (vaak knettersharde) volkswagenlak hebt eigenlijk wel een must

• Leuk
Reacties: RoyL
Lees dit nu pas! Heb inmiddels een DAP900V3 icm monello poetsproducten, Mothers wax Clay, & Wax Collinite 845 besteld.

Dus binnenkort aan de gang![/QUOTE hele fijne wax die collinite 845 , heel dun (echt dun ) aanbrengen , 20/30 minuten laten zitten en dan weer uitpoetsen , superwax met goede standtijd (zeker gezien zn prijs ) , heb hem zelf ook