• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Mark Taxi

Detailing addict
15 jul 2016
80
50
38
Dronten
Hallo,

ik ben Mark zelfstandig ondernemer in de personenvervoer branche.
Sinds eind Juni ben ik naast mijn trouwe Mercedes Vito ook in het bezit van een Volvo S80
Ik heb mij voornamelijk aangemeld voor het onderhoud van de Volvo, ik ben van mening dat iemand zich de luxe permitteert om een taxi te bestellen en dus ook luxe (lees mooie goed uitziende auto) mag verwachten.
ik heb me al aardig ingelezen op het forum en elders maar hoop toch nog via het forum net even wat meer te leren om mijn auto in top conditie te krijgen/houden.
 
hoi mark welkom op het forum als je vragen hebt qua lak velgen bekleding etc etc dan horen wij het natuurlijk graag van je .

we zijn hier ook dol op foto's en natuurlijk zijn we benieuwd welke producten je gebruikt / wilt gaan gebruiken om het zo ver te krijgen.

voor de rest een hele fijne tijd op het forum toegewenst
 
  • Leuk
Reactions: Mark Taxi
dit is de auto waar het om gaat...
 

Bijlagen

  • DSC_0050 (2).JPG
    DSC_0050 (2).JPG
    227,8 KB · Weergaven: 162