• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Crispy78

Detailing rookie
16 jul 2016
3
2
Apeldoorn
Goede morgen,

Vandaag heb ik me geregistreerd op dit forum omdat ik graag wat adviezen wil over het onderhoud van mijn nieuwe auto (Mitsubishi ASX uni wit). Na wat lezen op o.a. dit forum heb ik besloten geen WaxOyl door de dealer te laten uitvoeren, van wat ik begreep heeft de sticker in het portier de langste standtijd van het geheel.
Ik ben me nu aan het verdiepen in het onderhoud. Het hoeft geen passie te worden zoals bij Larry Kosilla, wanneer ik over tien jaar deze auto inruil mag men best zien dat er iets meer effort in is gaan zitten als één keer in de twee/drie maand door de wasstraat.

Groeten,

Christiaan

Welkom Christiaan! Heel verstandig om geen WayOyl te nemen, Kan je dat geld mooi besteden aan betere producten.

Welkom Wouter. Je eerste goede beslissing is gemaakt. Heb je al wat spulletjes in huis?

Hier een paar stappenplannen
https://forum.Carclean.com/threads/...ig-met-videos-20-11-15-update-geplaatst.4222/
https://forum.Carclean.com/threads/stap-stap-stappenplan-van-moi.16253/

Welkom! Als je je auto goed wil onderhouden: goede shampoo, een goede wash mitt, 2 emmer methode, klei kitje + detailspray en je komt al een heel eind. Kan nu niet zien of je alu velgen hebt, anders neem je er nog maar een goede velgenreiniger en borstel bij.
Als je zorg draagt voor je lak is een 2 jaarlijkse detail met polish al meer dan genoeg en dan zal je auto nog maar één pass nodig nodig hebben om er terug top uit te zien!