• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Stender

Detailing addict
8 jan 2017
112
53
Denekamp
Hey allemaal,

Ik ben Yop 21 jaar en sinds een jaar ben ik begonnen met auto's te detailen. Ik zat al heel lang filmpjes te kijken van bekende detailers over de hele wereld o.a van Larry Kosilla(AMMONYC), Topaz detailing en nog meer bekenden die jullie ook vast kennen. Na dit allemaal gezien te hebben leek het mij ook leuk om te gaan doen. Na een tijdje te hebben gekeken naar verschillende websites ben ik hier bij CC terecht gekomen. Na het vele lezen van product reviews en het forum, heb ik nu 2 kasten vol staan met spullen, waaronder 3 Rupes polijstmachines en zelfs een ozon apparaat:mask:.

Heb nu al ''redelijk'' veel ervaring met het detailen van auto's en zou dit graag naar een hoger niveau willen tillen doormiddel van een goede werkplek. Zodat je gewoon fijner en relaxter kan werken, zonder iedere keer alle spullen voor de dag te halen en weer op te ruimen(sorry mam).

Verder ben ik erg fan van Gyeon, omdat ik vind dat het merk een mooie uitstraling heeft en zeer goed werkende producten maakt. Uiteraard gebruik ik ook andere zeer goede merken, maar vind Gyeon echt uitblinken.

Mijn hobby's zijn:
Motorrijden(supermoto)
Natuur
Af en toe gamen
Auto's vermogens tuning vind ik interessant
Fotografie
En natuurlijk auto's mooier maken:)

Dat was het wel zo'n beetje over mij, hier voor het forum. Als jullie nog wat willen weten dan hoor ik het wel.

Groeten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Blade
Welkom Yop!

Hier op het forum kun je inderdaad nog best veel leren als je hier net komt kijken :).
Veel detailplezier.
 
  • Leuk
Reactions: Stender
Welkom veel lees en leer plezier.
Heb je ook zelf een auto om te detailen, zo ja wat voor 1 ;).

Hey, eigenlijk niet. Ik wil eerst lekker geld sparen, zodat ik straks echt een mooie kan kopen. En ik zit nog graag op de motor, dat kost ook geld. Ondertussen onderhoud ik wel de dik gechipte Corsa 1.3 cdti van mijn ouders:joy: en van nog wat mensen.
 
Bedankt voor de verwelkoming nog:)
Zo gauw ik tijd heb en het beter weer is, zal ik hier wat foto's posten van mijn werk
 
Laatst bewerkt: