• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Loefke

Detailing addict
21 aug 2017
10
63
48
Hallo,

Hierbij wil ik me ook als beginnend poetsfanaat voorstellen:
Ik ben Eddie en kom uit de buurt van Cuijk en helemaal weg van BMW.
Altijd BMW gereden en nu al sinds bijna 5 jaar de trotse bezitter van een silbergraue E46 M3 Competition
van 2005 met 54000 km op de teller.
Een paar geleden begonnen met Mequiars en heb hiervan oa nog de polijstmachine.
In de afgelopen jaren overgestapt op producten vooral van Monello, Collinite en Auto Finesse.
Ik merk wel dat de machine vrij groot is en dus wat lastiger voor de hoeken e.d.
Afgelopen vakantie wel wat meters kunnen maken door de BMW 750 LD Xdrive en de Mini van mijn baas een goede detailbeurt te geven.
Verder ook nog de X3 van mijn pa aangepakt en in de schaarse loze tijd vergeet ik mijn eigen autootje ook niet.
Ik ben nog maar een amateurtje, het kan dus goed zijn dat ik stomme vragen stel op dit forum.
 
  • Leuk
Reactions: Wouter_BMW
Welkom hier!
Fraaie introductie met dito wagen :p

Er zijn veel stappenplannen te vinden, succes!!

En gelet op de auto's die je gedaan hebt... fotooooosssss!! We zijn er gek op en zonder foto is het niet gebeurd:innocent:
 
Hierbij een paar foto's!
 

Bijlagen

  • BMW M3 Eddie 035.JPG
    BMW M3 Eddie 035.JPG
    243,6 KB · Weergaven: 121
  • BMW M3 Eddie 060.JPG
    BMW M3 Eddie 060.JPG
    189 KB · Weergaven: 151
  • BMW M3 Eddie 114.JPG
    BMW M3 Eddie 114.JPG
    239,1 KB · Weergaven: 114
  • BMW M3 Eddie 051.JPG
    BMW M3 Eddie 051.JPG
    190,6 KB · Weergaven: 133
  • Leuk
Reactions: RikWRX
Welkom hier! Nog een BMW liefhebber!!! Prachtige Auto, ooit wil ik nog eens een M3 bezitten!! Voorlopig is het bij mij een F31 Touring! De E 46 M3 is een toppertje! Al vind ik het hedendaags model toch net iets dikker met de boze look en uitlopende koplampen.
Prachtige foto's trouwens.
Benieuwd hoe deze gaat onderhouden worden.
 
Jammer dat er geen geluid bij de foto's zit! Er gaat niks boven het geluid van een 6-in-lijn. :)

Mooie auto, zulke exemplaren zijn erg zeldzaam aan het worden.