• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

voorstellen

hermanator

Detailing trainee
6 jan 2018
12
25
69
zwolle
Hallo, ik neem aan dat het voorstellen van een nieuw forumlid door iedereen op prijs wordt gesteld.
Bij deze dan, ik ben Herman van Schubert uit Zwolle en sinds een jaar een weekendwarrior detailer.
Getrouwd, 2 mooie dochters, 2 witte bullterriers (zie avatar foto) veel electrische gitaren die ik zelf bouw en een Alfa Romeo, die nadat ik hem eens echt gepoetst had niet zwart maar heel donkerbruin metallic bleek te zijn!
Ik zal proberen af en toe iets te posten en/of commentaar geven al dan niet grappig.
Helaas heb ik niet de beschikking over een garage, dus van detailen komt niet veel, dus wacht ik met smart op de lente om mijn nieuwe kadoo ( een Flex XFE 7-15 150) uit te proberen, die wellicht beter is dan mijn carpoint DA polisher. Ik stuntel op dit moment een beetje met Meguiars en chemical guys meuk.
En ik ben daar best tevreden over, maar ja land der blinden eenoog etc. ik zal zoveel mogelijk informatie van jullie gebruiken, maar geef graag iets terug aan forumleden dus als er iemand is die iets wil weten over gitaren afstellen, electrische schema's (Fender) of bijv. over de luchtkwaliteit van de Noordpool in 1863 etc etc., shoot me an e-mail. polytelis@home.nl.

groet Herman

Laatst bewerkt:
Welkom, en wat leuk om te zien dat je ook 2 van die lieve en mooie bull terriers hebt!! Wij hebben er ook 1 en daarbij nog 2 naaktkatten!! Ook ik heb geen garage, en wacht net als jij met smart op het voorjaar!! Al wil dat niet zeggen dat je nu niet zou kunnen detailen.

Welkom ! Toffe honden heb je. :)

Succes met detailen. Bovendien is het niet hebben van een garage geen excuus, ik sta ook regelmatig in de vrieskou te kleien en te waxen :p