• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen,

Vincealex

Detailing trainee
26 apr 2018
5
45
Zoetermeer
Hoooi detailers!

Ik ben Vince uit Zoetermeer, ik ben in bezit van een mooie Ford fiesta! Nou poets ik eigenlijk al 2 jaar met de hand en wordt er ondertussen beetje gek van, Lamme hand & arm... nou ben ik veel aan het inlezen over machinaal poetsen dus ben eigelijk nog een broekie! maar vindt het geweldig om op een zondag middag even de bak te verwennen.

Ik heb dus mijn oogjes gelegd op de DAP 900 starter pack of raden jullie eerst de DAP 500 aan?
En er valt zoveeeel te zien en te lezen op dit forum waar ik elke dag versteld van sta, af en toe zelfs even dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Oftewel nog veel leren, ik denk dat mijn bankrekening er niet blij mee is als ik al deze Waxen,glazen,Doeken en shammpo's zie haha.

Trouwens als iemand toevallig tijd en zin heeft om mij te laten zien hoe je overweg moet met de DAP in omgeving Zoetermeer, laat maar weten!

Hieronder mijn Ford Fiesta, Ik heb de ford fiesta in 2016 gekocht,
hiervoor had ik een Ford fiesta ST MK5 uit 2005 die is helaas kapot gegaan motorisch.

DSC_0009.jpg
DSC_0011.jpg
DSC_0016.jpg
 
  • Leuk
Reactions: FarAlley
Als je een dap 900 heb kunnen we een keer samen een dagje poetsen. Dan kan ik wel laten zien hoe ik het doe.

Kom ook zelf uit Zoetermeer. Kunnen dan wel eens afspreken.
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
Welkom, veel leesplezier hier.
Als je de keuze hebt, zou ik voor de 900 gaan, hoewel beide apparaten prima zijn om mee te beginnen. Een 900 is wat krachtiger, maar met beide haal je resultaat. En voor je begint, altijd een testspot, dus onzin om een 900 te kiezen omdat het een ford (met mogelijk harde lak) is..
Denk er wel om dat je niet doorschiet in uitbreiding van je collectie :innocent:
 
  • Leuk
Reactions: Eendje
Welkom Vince. Wat je vragen betreft: je kunt ook contact opnemen met @mainstreet Dan kun je (tegen een kleine kostenvergoeding) ook binnen detailen vlakbij Oosterheem.

Zo te zien zijn je foto's gemaakt op de middelste parkeerplaats bij het Noord-Aa.
 
Hoi hoi,

Ik ken t gevoel, ergens interesse in hebben en dan ontdekken dat er heel veel meer achter zit. En zoveel keuzes: DAP500 of n 900.. vloeibare wax of niet. En ga zo maar door.

Ik heb eerst een 900 gekocht en ben mezelf toen pas gaan inlezen. Advies van t forum: eerst ff leren wassen. En die kan ik wel waarderen. Begin bij t begin en dan pas uitbreiden. Kortom: er komt goede raad vanuit de reacties van t forum.

Voor mij was doorslaggevend: de ergonomie van de 900 is een stuk beter. Is meer gemak en meer energie over om andere puntjes op t bakkie te zetten...

Leuk bakkie trouwens!
 
  • Leuk
Reactions: Vincealex
Hoi hoi,

Ik ken t gevoel, ergens interesse in hebben en dan ontdekken dat er heel veel meer achter zit. En zoveel keuzes: DAP500 of n 900.. vloeibare wax of niet. En ga zo maar door.

Ik heb eerst een 900 gekocht en ben mezelf toen pas gaan inlezen. Advies van t forum: eerst ff leren wassen. En die kan ik wel waarderen. Begin bij t begin en dan pas uitbreiden. Kortom: er komt goede raad vanuit de reacties van t forum.

Voor mij was doorslaggevend: de ergonomie van de 900 is een stuk beter. Is meer gemak en meer energie over om andere puntjes op t bakkie te zetten...

Leuk bakkie trouwens!

Jaa ik heb mij zeker al wat ingelezen, maar dan toch blijft het kriebels geven als je straks voor het eerst aan de gang gaat :)