• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

OTan

Detailing rookie
17 jan 2019
8
15
Dag allen,

Ik ben OTan, uit Eindhoven. Onlangs een andere auto gekocht die met name aan het exterieur wat aandacht nodig heeft.

Hoop hier mensen te ontmoeten, bij voorkeur omgeving Eindhoven, die me hierbij kunnen/willen helpen. Heb zelf geen ervaring in poetsen.

Zijn er ervaren detailers die, op mijn auto, kunnen/willen laten zien hoe het poetsen van een auto gedaan wordt?
Die eventueel ook ervaren zijn in het uitdeuken zonder spuiten van lichte deukjes en spot repair?

Mijn doel is om indien haalbaar de auto weer de uitstraling te geven die het verdient.

Zie graag de reacties tegemoet.

Dank.

Gr
OTan
 
Laatst bewerkt:
Welkom Otan!

Lees even de regels door... het is namelijk niet toegestaan om te vragen naar iemand die jou auto kan behandelen ;)

Er zijn vast wel mensen in de buurt hoor

Veel poets plezier!
 
Dag RoyR,

Excuses, dat wist ik niet...vanzelfsprekend ben ik geinteresseerd in de verschillende technieken die in detailing wereld gebruikt worden...ook spot repair en in het algemeen de zorg voor een auto vind ik boeiend !
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
115501
 

Bijlagen

  • 20190317_122552.jpg
    20190317_122552.jpg
    240,8 KB · Weergaven: 75
  • 20190317_122613.jpg
    20190317_122613.jpg
    201 KB · Weergaven: 85
Zo ziet de hele auto eruit en inwerkelijkheid is het erger dan op de fotos. Als de zon er juist op valt zie je de swirls zelfs van ongeveer 5 meter afstand
 
Welkom, mooie Ford.
Rijdt ook lekker weet ik uit (meerijd-) ervaring

Swirls is altijd wat aan te doen
Wordt het beter dan toen hij de showroom uit kwam
 
Rijdt inderdaad heerlijk zo'n 5 cylinder...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand in omgeving Eindhoven die het wil laten zien? Heb zelf geen ervaring en materialen. Bvd