• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen!

sanderhul

Detailing trainee
19 aug 2020
2
45
Dag forumleden!

Ik ben Sander en rijd sinds kort in een Opel Insignia ST zwart van kleur. Daar waar ik met mijn vorige auto gemakkelijk door de wasstraat ging, wil ik bij mijn nieuwe auto de lak in optimale staat houden. Zo ben ik dus recent begonnen met het handmatig wassen van de auto, zoals hier op het forum uitgelegd met de "twee-emmer-methode".

Verder heb ik al vele topics doorgelezen! Wat mij wel opvalt is dat ik na het lezen van vele topics, soms door de bomen het bos niet meer zie... :D
Maar ook dat zal vast een kwestie van tijd zijn!

Verder ben ik woonachtig in de buurt van Rotterdam. Verder zou het mij tof lijken als iemand van het forum mij een keer zou willen helpen om samen met mij de stappen te ondernemen die na het wassen plaats vinden!
 
Welkom op het forum! Mij lijkt het ook wel een keer leuk om van een ervaren in de praktijk te leren. Ik woon echter in Drenthe en heb nog niet veel mensen hier gezien uit Drenthe :)
 
Welkom in het bos, zie soms zelf ook de bomen niet meer.
Maar hou je vast aan een aantal trouwe bezoekers die zo nu en dan even met de zaklamp het bos in schijnen om je de weg te wijzen :cool:
 
Welkom op het forum, Sander.
Herkenbaar verhaal: knappe auto aangeschaft / goed bij willen houden / forum ontdekken / informatie opdoen / correct gaan wassen / het verder even niet meer weten - bekende verhaal met bomen en bos... Er valt nog veel te leren, maar dat komt hier vast goed ;)
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Bedankt voor de leuke berichten allemaal!
Ik woon in Oud-Beijerland!

Ik ga maar weer lezen, lezen en lezen om uiteindelijk gewoon de stap te wagen en lekker aan de slag te gaan!
Merk in ieder geval al dat er niet 1 beste product is, maar dat het echt smaak gevoelig is en het een kwestie van uitproberen is.