• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

FS1977

Detailing trainee
20 aug 2020
3
25
Hallo Allemaal,

Het is echt een hele tijd dat geleden dat ik hier op het forum was. Het oude account was zelfs niet meer actief :eek:.

Ik ben Frank, woon in het Groene Hart. Heb heel veel Alfa's versleten (in de kleuren rood, rood, rood, zwart, zwart, zwart en zwart dus niet echt origineel ;)), en een aantal MINI's. Mijn huidige wagenpark bestaat uit een BMW F31 in Alpinweiss en een MINI R52 S in HyperBlue.

De laatste tijd is het uiterlijke onderhoud van de auto's op een heel laag pitje komen te staan. De cabrio wordt nog wel met de hand gewassen, maar de BMW rij ik toch meestal door de wasstraat :no_mouth: . Daar moet weer wat verandering in komen.De witte kleur is wat aan de nieuwe kant voor me, nog weinig poetservaring mee. Wat ik wel heb gemerkt is dat even in de wax zetten verdomd lastig is omdat je simpelweg moeilijk kunt zien wat je al gehad hebt en wat nog niet :)., dus misschien zijn daar nog tips voor, met name producten.

Nog wat plaatjes;

De huidige cabrio:
50158266043_59547ec769_b.jpg
IMG-20200725-WA0017 by franksplinter, on Flickr

De huidige daily:
41483506140_d142f2644f_b.jpg
20180222_115112 by franksplinter, on Flickr

Eerdere daily's:
Alfa Giulietta QV
13938172635_0068e88465_b.jpg
DSC09913.jpg by franksplinter, on Flickr

MINI R55 S
6046834222_c5fcc39e39_b.jpg
Mini @ the parkinggarage by franksplinter, on Flickr

Alfa 147 GTA
50248045332_f5255e7f24_b.jpg
DSC01521 by franksplinter, on Flickr
 
Welkom! Ik gebruik collinite 845 op mijn witte auto, dat spul kun je gewoon smeren en toch altijd goed afnemen, zo hoef je je daar minder druk om te maken
 
Welkom terug,
ondanks dat ik meestal vind dat originele velgen onder een Alfa Romeo moeten staan die BBS best goed onder een Giuul!
Gave F31!
 
Welkom terug,
ondanks dat ik meestal vind dat originele velgen onder een Alfa Romeo moeten staan die BBS best goed onder een Giuul!
Gave F31!

Haha, ja dat was destijds nog best een dingetje binnen de "Alfa community" :oops:. BBS? Dat was voor Duitse auto's hoor, kon echt niet, maar toen ze er eenmaal onder zaten, met de verlaging vonden veel mensen het stiekem toch wel goed staan :).

En bedankt allemaal voor het warme welkom!