• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

6crline

Detailing rookie
18 jun 2021
2
15
Goedenavond mede detailers,

Om te beginnen mijn naam is Matthijs, 23 jaar en woon in het hoge noorden.
inmiddels ben ik al weer een tijdje aan het lezen op dit forum en toch maar besloten om een account te maken en gezellig mee te discussiëren over de uit de hand gelopen hobby van veel autofreaks.
Al enige jaren ben ik hobby matig aan het detailen aan verschillende auto's, De leukste auto die ik tot nu heb mogen detailen is de AMG GT63s.
Momenteel rij ik zelf een prachtige polo model 6C R-line die ik nog een volledige detail behandeling moet geven.
paar jaar geleden alweer heb ik gewerkt bij de mercedes-benz dealer en veel mooie auto's klaar gemaakt voor aflevering, weliswaar is dit puur poetsen om het allemaal iets meer te laten glimmen en de krasjes te maskeren.
Desondanks heb ik dit altijd met plezier gedaan en ben ik tot op heden ernaast nog altijd bezig om hobbymatig auto's te polijsten!
 

Bijlagen

  • IMG_3915-bewerkt.jpg
    IMG_3915-bewerkt.jpg
    234,7 KB · Weergaven: 67
  • Leuk
Reactions: Nicky en PA27506
Hoi Matthijs en welkom! Ik moet zeggen dat mijn Mercedes keurig en nagenoeg zonder waskrasjes was afgeleverd door de dealer. Dit ondanks de horrorverhalen die ik hier weleens lees!
 
Hoi Matthijs en welkom! Ik moet zeggen dat mijn Mercedes keurig en nagenoeg zonder waskrasjes was afgeleverd door de dealer. Dit ondanks de horrorverhalen die ik hier weleens lees!
Dankjewel! Mooi dat ze hem goed afgeleverd hebben, nou zijn de lakken van mercedes vrij hard en minder gevoellig voor de swirls gelukkig. Maar écht polijsten voor aflevering kost te veel tijd helaas. En de gemiddelde klant let daar ook niet op
 
  • Leuk
Reactions: Kick Buttowski
Dankjewel! Mooi dat ze hem goed afgeleverd hebben, nou zijn de lakken van mercedes vrij hard en minder gevoellig voor de swirls gelukkig. Maar écht polijsten voor aflevering kost te veel tijd helaas. En de gemiddelde klant let daar ook niet op
Klopt, het ging er bij mij puur om dat hij krasvrij afgeleverd werd. Het polijsten en coaten heb ik dan ook zelf gedaan!
 
  • Leuk
Reactions: 6crline