• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Xzomega

Detailing rookie
6 apr 2022
6
15
Hallo!

Ik ben Xzomega en ben sinds kort informatie aan het opzoeken naar het goed schoon maken van mn auto.

Rij sinds kort een bmw iX, zwart met bronzen accenten.

Hij is bij aflevering gecoat en zou graag tips krijgen voor het onderhouden van zo’n coating.

tips zijn heel erg welkom!
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Nee helaas geen tips&tricks. Komt omdat het tijdens de oplevering al erop zat. Volgens mij hebben ze modesta gebruikt. Want dat was een keer de revue gepasseerd bij de dealer.

Maar omdat ik het natuurlijk van de dealer heb meegekregen, heb ik de detailer natuurlijk niet meer gesproken.
 
Welkom op het forum.

Als er Modesta op zit dan heb je er (waarschijnlijk) ook voor betaald. Een bewijs dat deze coating er op zit lijkt mij dan wel minste dat ze kunnen leveren. Met alleen de opmerking dat het er op zit zou ik geen genoegen nemen. Heb je zelf wel de indruk dat er een coating op zit? Waar blijkt dat uit?

Sorry ga een beetje los, foto‘s zijn welkom. Mooie kleurstelling!
 
Heb net even de aflevernota bekeken, en er staat inderdaad dat er modesta op zit. Merk het zelf ook wel aan de auto dat het ook inderdaad ook bewerkt is.
Is een bedrijf waar al meerdere coatings voor de dealer regelt, dus vertrouw er ook op dat het er op zit.

Heb de auto net voor de de zandregen gehad, dus helaas al een keer af moeten spuiten. Toen ook gemerkt dat die waterafstotend was vergeleken met mijn andere auto's. Als het zonnetje er weer is krijgen jullie een foto van me!
 
  • Leuk
Reactions: Kick Buttowski
Naja heb het al wel een beetje gevolgd, werd eerst door de dealer aangegeven dat ze nu met protech werken. Heb aangegeven dat ik dat niet wou dus het liefst een andere. Vandaar dat we naar modesta zijn gegaan. Heb net ook een flesje met one shot detailer gekregen in de auto.

Heb nu maar de spullen die in de post wordt aangeraden in de winkelmand geplaatst en ook de gyeon Bathe shampoo en handschoen en doeken e.d.
 
Welkom op het forum.

Als er Modesta op zit dan heb je er (waarschijnlijk) ook voor betaald. Een bewijs dat deze coating er op zit lijkt mij dan wel minste dat ze kunnen leveren. Met alleen de opmerking dat het er op zit zou ik geen genoegen nemen. Heb je zelf wel de indruk dat er een coating op zit? Waar blijkt dat uit?

Sorry ga een beetje los, foto‘s zijn welkom. Mooie kleurstelling!
4EFD04FA-DEB2-4CCA-A106-83736F2BF777.jpeg
F3D38385-1A6F-412D-BC69-B727D131F91F.jpeg