• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen!

Sjek

Detailing rookie
7 aug 2022
12
15
Hoi allemaal,

nadat ik mijn eerste vraag had gesteld, bedacht ik me dat het wel zo netjes is om mij even voor te stellen. Ik ben Hugo, 35 en heb een paar weken geleden een BMW X3 2.5i uit 2004 gekocht. Deze was motorisch en qua interieur nog in hele mooie staat, maar heeft qua exterieur wel wat liefde nodig. Onder meer wat kleine krasjes, een vervaagd logo en doffe lampen. Nu klus ik erg graag, maar tot nu toe niet met auto's. Nu ik wat rond gekeken heb naar de mogelijkheden om de auto extra mooi te maken, heb ik zin om met alle tips aan de slag te gaan!
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Welkom op het forum en hier staat genoeg beschreven hoe je de auto weer in een mooie staat kunt krijgen.
 
Welkom Hugo, kunt hier heel veel tips krijgen. Veel leesplezier alvast en succes met het mooier maken van je X3