• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Matthljs

Detailing rookie
1 nov 2022
1
15
Goedemiddag,

Ik ben Matthijs (18 jaar) en ik ben nieuw in de detailwereld. Ik rijd een VW Golf 5 GTI met 270 pk (chip stage 1 + downpipe), met erg veel plezier :). Mijn Golf was ik altijd netjes met de hand gezien mij ooit verteld is dat de wasstraat krasjes achterlaat. Hier is mijn interesse in het wassen, polijsten en coaten ontstaan en ben ik, na wat slechte reviews op google over Stipt gelezen te hebben, hier terecht gekomen.

Ik wilde altijd al mijn auto zelf kunnen polijsten. Nu ik hier tijd voor heb wil ik mij gaan inlezen in het polijsten met als doel hopelijk het zelf onder de knie te krijgen. Ik ben nog druk aan het zoeken naar een goede polijst machine om mee te beginnen, dit is helaas makkelijker gezegd dan gedaan met al het aanbod.

Ik hoop veel nieuwe informatie te lezen op dit forum wat mij helpt om meer kennis te krijgen m.b.t. het polijsten.

Groeten,

Matthijs
 
Welkom op het forum, Matthijs! :D

Kort door de bocht; Met een DAP Evo kan je all-round aan de slag. Grote plate + kleine plate, breed inzetbaar.
 
Welkom Matthijs, heel veel leesplezier hier op het forum!

Misschien idee om eens bij CC langs te gaan om wat machines te proberen en/of een clinic te doen