• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

ArmandoN

Detailing rookie
2 dec 2023
1
2
Beste Leden,
Mijn naam is Armando Nagtegaal en ben 28 jaar, ik ben eigenaar van een detailbedrijf en woonachtig in de regio zuid-holland!
Ben zelf al meer dan 3 jaar actief als auto detailer en sinds een jaar mijn bedrijf hier in opgestart!
Hebben jullie vragen met betrekking tot detailing stel ze gerust!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom Armando!

Mijn naam is Tim en ik ben 46 jaar oud. Ik ben de eigenaar van Carclean.com en woonachtig in de regio Zuid-Holland!
Ik ben zelf al meer dan 16 jaar actief als auto detailer en heb sinds 2007 Carclean opgestart samen met Bert!
Heb jij vragen met betrekking tot detailing, stel ze gerust, want daar is dit forum voor!


Even zonder gekheid. Ik denk dat je op dit forum geen klanten zal trekken. Bovendien is het tegen de forumregels om commerciële inhoud of links te plaatsen. Dat geldt ook voor je forumnaam. Ik heb deze aangepast en de link(s) naar je website verwijderd. ;)

Verder wens ik je natuurlijk een succesvol bedrijf en veel klanten toe, maar we moeten streng zijn. Het is de bedoeling dat dit forum informatief blijft.