• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Michiel508

Detailing addict
10 mei 2016
56
65
52
Groningen
Hallo allemaal,

Even een crosspost uit een ander topic. Denk dat het daar niet gezien wordt.

Inmiddels ben ik vanuit Groningen verhuisd naar Nijmegen en ook van auto gewisseld. De 508 is een paar jaar geleden verkocht en daarvoor in de plaats kwam een Skoda Octavia (lease). Door verandering van werkgever is de Octavia weer weg. Per 23 januari komt er een zwart metallic Skoda Superb op de oprit te staan. Die wil ik graag wat liefde geven in de vorm van een volledige buiten detail. Dus wassen, kleien, polijsten en daarna waxen of sealant. Nu heb ik inmiddels een huis met eigen oprit maar de garage staat vol zooi zodat het geen optie is om de auto binnen te zetten voor een behandeling. Was de garage leeg dan was het sowieso krap aan geweest. Oudere huizen blinken niet uit in grote garages.

Ik wil het werk zelf gaan doen en ben dan ook op zoek naar een geschikte locatie in de buurt van Nijmegen waar ik binnen kan werken. In ieder geval voor het kleien, polijsten en waxen van de auto. Weet iemand hier waar ik terecht zou kunnen?

In Bemmel is wel een selfservice garage waar je kan sleutelen maar dat is wellicht een beetje overdreven.

Alvast super bedankt voor het meedenken.

Groetjes,
Michiel
 
  • Leuk
Reactions: PA27506 en Smotske
Ik had hem gezien in het andere topic. Ik zit zelf iets onder Nijmegen. Tot nu heb ik al mijn uitgebreidere detailklussen bij de klant aan huis gedaan. Ik heb daarnaast een paar keer in de loods van een goede vriend terecht gekund, maar die gaat hem niet verhuren aan derden.
Een geschikte werkruimte is lastig te vinden in onze regio. Mocht ik nog iets bedenken, dan koppel ik het terug.

Is een partytent op de oprit iets?
 
  • Leuk
Reactions: Michiel508
Ik zit ook in de regio, Beuningen. Een geschikte plek om elders te detailen heb ik ook nog niet gevonden. Het beste kun je goede maatjes worden met je lokale garagist en vragen of je daar op zaterdag een keer los mag gaan in de werkplaats. De partytent optie van @Drifter is ook niet verkeerd, al blijf je dan nog steeds afhankelijk van het weer. Als het hard waait zet je zo’n ding niet met een gerust hart over je auto.

Misschien moeten we met een aantal lokale lotgenoten maar een schuur/loods huren ;)
 
Dank jullie wel voor de reacties. Eén partytent is wel een optie bij mooi weer. Maar als het koud winterweer is (zoals nu) dan werk ik liever binnen;). Wel een goede tip om contact te leggen met mijn garagebedrijf. Mijn leasewagen was bij de lokale Skoda dealer in onderhoud en die zitten denk ik niet te wachten op een detailer die op zaterdag de werkplaats gebruikt. Maar mijn vorige privé auto had ik bij een autobedrijf in de buurt in onderhoud. Wellicht staan zij er wel voor open.
 
Welkom!
Ik heb ook een partytent geprobeerd. “Pop-Up”, 3x6m. Niet te doen in je eentje. 3x3 zou prima zijn als je paneel voor paneel wilt gaan werken.
 
  • Leuk
Reactions: Michiel508