• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

Hans

Detailing rookie
10 jul 2010
5
2
Hoi allemaal,

ik lees al een tijdje mee op dit forum en besloot vandaag om me eens te registreren. Ik woon in Zoetemeer en ben net 40 geworden. Ik werk bij de brandweer in Haaglanden, in de ploegendienst.
Er staan hier twee Ford's voor de deur, een zilvergrijze Fiësta uit 2008 en een zwarte Mondeo wagon van januari 2007 in de platinum uitvoering, een 2.0 automaat.

Als gast van dit forum kon ik de Show-off's meekijken en vond al die glimmende auto's zo mooi dat ik een kleine bestelling bij Carclean heb gedaan om te kijken of de Mondeo ook zo mooi wilde glimmen. Ik ben dus absoluut geen deskundige op dit gebied en kom hier voornamelijk om meer te weten te komen op het gebied van detailling.

Vragen? Stel ze gerust.

Gr Hans

Zelf pas nieuw hier, maar ook van mij alvast welkom.

Veel lezen is hier de boodschap !
En oefenen natuurlijk ook...