• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

voorstellen

sven01

Detailing rookie
13 feb 2011
1
0
Hallo iedereen,

Bij deze zal ik me even voorstellen. Mijn naam is Sven, ben woonachtig te Turnhout (Belgie dichtbij Eindhoven). Mijn wagen is een Vw Caddy van 2007. Ben op dit forum terecht gekomen omdat ik er toch van hou om met een nette wagen te rijden. En ik kan u zeggen dat dit met 2 kleine (B)engeltjes niet altijd evident is. Ben ook maar zopas begonnen met me erop toe te leggen hoe je best een wagen goed poetst. Eerste aankoop is deze week reeds geschied, een karcher se 4001 extractor. Volgende aankoop word wellicht een DAP 900 met toebehoren $$) . Als er verdere vragen zijn mag je die altijd stellen, ikzelf zal dit ook doen.

Groetjes

Welkom Sven , ik weet zeker dat je hier goed zit . Ik ben ook beginner en heb hier al heeeeeeeeeeeel veel geleerd . ;-)